Вівторок, 07.05.2024, 08:58
Мій сайт
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнівта оформлення сторінок класних журналів з доповненнями станом на 01.09.2017 р.

Укладачі: Л.Б.Бесараб, методист Марїнського районний методичного центру координації та розвитку освіти;

                 В.В.Ходько, керівник районного МО вчителів основ здоров’я.

 

                                                                                                                                    Основи здоров'я

 

Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров’я є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). Проведення письмових контрольних робіт з основ здоров’я не передбачено. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 року № 329).

Виставлення оцінок до класного журналу

Поточний бал виставляється в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення уроку, коли здійснювалося оцінювання. Практичні роботи з основ здоров’я проводяться у межах певного уроку і є його невід’ємною частиною, тому відведення окремої колонки для виставлення оцінки є недоцільним. Практичні вправи, які в програмі позначено зірочкою, слід виконувати не лише в класі, а й удома з допомогою батьків. Ураховуючи специфіку предмета «Основи здоров’я», його практичну спрямованість і невелику кількість навчальних годин, що відводяться на вивчення предмета (0,5-1 год. на тиждень), слід керуватися положенням Інструкції з ведення класного журналу про те, що при виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається. Отже, відведення окремого уроку для тематичного оцінювання є недоцільним. Тематичний бал виставляється в колонку з надписом «Тематична» без дати і коригуванню не підлягає.

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати в колонку з надписом «Скоригована» поруч із колонкою «І семестр» або «ІІ семестр». Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. У триденний термін після виставлення семестрової оцінки батьки (особи, які їх замінюють) учнів (вихованців), які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника загальноосвітнього навчального закладу із заявою про проведення відповідного оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його проведення. Наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу створюється комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його заступник) та членів комісії (голова методичного об’єднання, учитель, який викладає предмет у цьому класі), а також затверджується графік проведення оцінювання. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви. У разі хвороби учня (учениці) чи інших поважних причин термін може бути подовжено. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні шкільного методичного об’єднання і затверджуються керівником навчального закладу. Завдання мають охоплювати зміст усіх тем, що вивчалися протягом семестру. Оцінювання проводиться у письмовій формі. Письмові роботи зберігаються протягом року. На голову комісії покладається відповідальність за об’єктивність оцінювання та дотримання порядку його проведення. Комісія приймає рішення щодо його результатів та складає протокол. Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову. У разі, якщо учневі не вдалося підвищити результати, запис у колонку «Скоригована» не робиться. За результатами оцінювання видається відповідний наказ керівника навчального закладу. Скоригована семестрова оцінка за І семестр виставляється до початку ІІ семестру, за підсумками ІІ семестру – не пізніше 10 червня поточного навчального року.

  • семестрової оцінки учнями 9-х класів не дає їм права на отримання свідоцтва з відзнакою. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. У разі коригування учнями оцінки за ІІ семестр річна оцінка виставляється їм не пізніше 10 червня поточного року. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох семестрів у колонку «Річна» робиться запис «н/а» (не атестований(а)). Річна оцінка коригуванню не підлягає.

Оформлення запису в журналі.

Записи в журналі ведуться державною мовою. Записи проводяться пастою одного (синього) кольору, чітко й охайно. На сторінках журналу не допускаються будь-які виправлення. У разі помилкового або неправильного запису поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою. Дата проведення занять записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року. Наприклад, 04/09 означає, що заняття проведено четвертого вересня. Відсутність учня (учениці) на уроці позначається літерою н. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною системою (шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12. Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок та показником оцінки в балах. У графі «Зміст уроку» відповідно до календарного планування стисло записується тема уроку та № практичної роботи. У графі «Завдання додому» стисло записується його зміст (прочитати, взяти інтерв’ю, повторити тощо), параграфи (сторінки) підручника, номери завдань, вправ тощо. Назва теми записується в окремому рядку з вказуванням кількості годин, які відведені на вивчення цієї теми.

Якщо впродовж навчального року був наказ по навчальному закладу щодо ущільнення навчальної програми, по закінченні навчального року після всіх записів у графі Зміст уроку слід писати:

«За програмою -__ годин.

Заплановано - __ годин.

Опрацьовано, в т.ч. ущільнено -__годин

Програму виконано в повному обсязі за рахунок ущільнення навчального матеріалу»

/_підпис вчителя_/ ПІБ вчителя»

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
uCoz