Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів з доповненнями станом на 01.09.2017 р.
Астрономія
Укладачі: Л.Б.Бесараб, методист Мар’їнського районний методичного центру координації та розвитку освіти;
О.Г.Садовніченко, вчитель вищої категорії, старший вчитель Курахівської ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Предметна сторінка з астрономії заповнюється за аналогією з предметною сторінкою з фізики з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення астрономії у 2011/2012 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.06.2011 «Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році» № 1/9-454).
ІІ семестр
Астрономія__________ Облік досягнень учнів у навчанні
(назва предмета)
№ з/п |
Місяць і число
Прізвище та ім’я учня (учениці) |
... / ... |
... / .. |
... / ... |
Тематична |
ІІ семестр |
Скоригована |
Річна |
ДПА |
Апеляційна |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зразок оформлення сторінки обліку проведених
занять у класному журналі з астрономії
Учитель ____________________________
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
|
|
Зорі ( год.) |
|
|
|
Тема 4.1. Узагальнені характеристики стаціонарних зір |
|
10. |
17/01 |
Визначення відстаней до зір. Хімічний склад зоряної речовини. Температури. Світності, розміри, маси, густина зір. Взаємозв’язок між розміром, температурою, абсолютною зоряною величиною. |
Вивч. §
|
11. |
24/01 |
Спектральна класифікація зір. Джерела енергії зір. Температура у надрах зір. Практична робота № 4 Визначення параметрів зір за діаграмою Герцшпрунга-Рассела. |
Повт §
|
|
|
Тема 4.2. Подвійні та нестаціонарні зорі |
|
12. |
01/02 |
Подвійні зорі різних типів. Змінні зорі. Утворення хімічних елементів. |
Вивч §
|
Якщо впродовж навчального року був наказ по навчальному закладу щодо ущільнення навчальної програми, по закінченні навчального року після всіх записів у графі Зміст уроку слід писати:
«За програмою -__ годин.
Заплановано - __ годин.
Опрацьовано, в т.ч. ущільнено -__годин
Програму виконано в повному обсязі за рахунок ущільнення навчального матеріалу»
/_підпис вчителя_/ ПІБ вчителя»